torsdag den 24. august 2017

Tågedis i haven


 Her den anden morgen var der et smuk tågedis i haven, og jeg nåede lige lidt ud med kameraet. Det giver sådan en magisk stemning i haven, når plante og blomster er pakket ind i en blød dyne af tåge.
 Det er smukt, men en time efter var tågen væk og solen brændte igennem. sådan en overgang fra kold nat til varm dag får græsserne til nærmest at dampe.  Det er et helt særlig syn, men det må i desværre se en anden gang, for der skulle jeg på arbejde.



 Man burde have sådan en fleks job aftale, at når det er foto vejr så var det muligt at møde ind et par timer senere på arbejde.


 Sådan en aftale har jeg af gode grunde ikke, så her komme lidt af de billeder jeg nåede at tage.

 Mange tak til jer der har kommenteret her på bloggen den seneste tid, jeg har lidt travlt for tiden med bl.a. åben have så jeg når ikke at få svaret på alle jeres kommentarer, beklager. Men i skal vide at jeg læser hver og en kommentar, og jeg er meget taknemmelig for at i skriver, jeg skal nok vende tilbage og svare igen når der bliver lidt mere ro på.




20 kommentarer:

  1. Wonderful!!! *-*
    Your garden is so beautiful!
    Congratulations!
    Titty

    SvarSlet
  2. Smukke billeder både den, der går tæt på, og dem, der er mere landskabsagtige.

    SvarSlet
  3. Hold da op for nogle dejlige billeder :-)
    Det er ikke let at nå det hele og du har jo travlt lige i øjeblikket med både job og åben have, så det er da helt ok du ikke når at svare, vi nyder dine billeder :-)
    mvh
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det var virkelig sødt sagt, jeg prøver lige at komme ind i kampen igen ;-)

      Slet
  4. Hei Jeannett. Nydelige bilder som alltid. Med tåke blir hagen litt mystisk. God helg til deg.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, ja tåge og nu hvor efteråret kommer, det hele bliver lidt magisk

      Slet
  5. Tåkedisen skaper en helt egen stemning i hagen. Man blir nesten ordløs av å se din vakre hage og bildene du tar. Tusen takk for titten. God helg.
    Jannicke

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak, tåge skaber en hel speciel stemning i haven, jeg elsker virkelig når det sker og kan slet ikke lade være med at tage billeder.

      Slet
  6. Helt magiska bilder...
    Kram till dig från Titti

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og kram til dig for den fine kommentar

      Slet
  7. Hold da helt fast.. Sikke flotte billeder af en usædvanlig smuk have. Den vil jeg elske at få lov at se i virkeligheden.Kan se der er en mulighed i september..kh Dorit

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, ja vi har åben have igen den 9. og 10. september det kunne være virkelig hyggelig hvis du kigger forbi

      Slet
  8. Bodil Riis Christensen28. august 2017 kl. 09.47

    Hej Jeannett.
    Fra min mand og jeg får du et tusind tak for besøget i din have i går formiddags. Jeg fik tippet på fru Pedersens blog, og jeg har ikke fortrudt, at vi kørte nord på til din have. Den var skøn, imponerende og flot og levede helt op til forventningerne. Der var mange gode ideer at tage med, og efter besøget var lysten til at komme i egen have stor. Jeg var især imponeret over, hvor store og kraftige dine stauder var blevet på så kort tid. Jeg håber, at du kan få lyst til at åbne din have en anden gang.
    Mvh. Bodil Riis.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak og tak for besøget, det var hyggelig at hilse på jer. jeg er glad for at i ikke blev skuffet, og jeg tror bestemt at vi åbner haven igen til næste år. Det har været sååå hyggeligt med de mange besøgende.

      Slet
  9. Maravilhoso jardim!
    janicce/Brasil/RS

    SvarSlet
  10. Sikke nogle fantastiske billeder af en helt vidunderlig have. Jeg glæder mig til selv at kunne opleve den - for et stort kryds er sat i kalenderen og vi kan lige nå at komme forbi i den sidste weekend du har med åben havelåge.
    Efter en længere tid uden stabilt internet kan jeg nu endelig igen fordybe mig i blogverdenen og også din fine fine blog.
    Mange glade havehilsner Susan
    My Loving Home And Garden

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for kommentar, ja det internet er ikke til at undvære. Super hyggeligt at i har lyst til at kigge forbi det vil jeg glæde mig til.

      Slet
  11. Sikke en magisk morgen, kan godt forstå at du gerne ville fordybe dig endnu mere i den.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...