onsdag den 16. august 2017

Opdækning til have gæster

 Det ser desværre ikke ud til at vi slipper helt for byger under den kommende åben have weekend, så jeg har indrettet vores garage til et hyggeligt sted hvor der kan drikkes kaffe og te i tørvejr. Jeg har også flere gruppe arrangementer i løbet af de kommende uger, og det var vigtig at lave et sted hvor de kan sidde samlet, efter de har været en tur rundt i haven.


 Jeg har brugt tre gamle fyldningsdøre som er lagt på bukke, samt en hel masse gamle stole vi havde i stalden. På bordet står der forskellige glas vaser med blomster og lys, og i loftet hænger der to gamle skodder med Efeu.




 Brændestablerne de var der i forvejen, jeg syntes de giver lidt ekstra stemning.
Jeg håber det er et rum der falder i mine have gæsters smag, nu har jeg i hvert fald skabt nogle rammer for en hyggelig have snak, og et sted hvor nye have bekendskaber måske kan opstå.



12 kommentarer:

  1. Åhh så vackert! Helt ljuvligt...där skulle jag gärna vilja sitta med en kopp kaffe :)
    Ha en fortsatt fin vecka, alltid lika inspirerande att kika in till dig!
    Kram från Titti

    SvarSlet
  2. Det ser da forrygende ud. Meget betænksomt af dig. Jeg har regntøj og glæder mig meget til at se din have.

    SvarSlet
  3. Da jeg først så dit indslag på face book tænkte jeg py! Ha! sikker et arbejde med at stable al det træ op,men så læser jeg nu, at det var der i forvejen. Det gjorde det da lidt lettere for dig, en hvis det skulle gøres af en gang. Selvfølgelig har det været et kæmpe arbejde med træet ,men er måske stablet over tid. Det er blevet rigtig hyggeligt og oser af hjerterum. Jeg er især vild med dit stileben med den grønne lænestol og den super flotte vase med blomsterne. Du har virkelig inspireret mig med dine Dør- borde,god ide hvis man skal havde mange på besøg eller til at lave stilleben på. Jeg håber at solen vil være med når haven er åben. Hygge herfra med ønsket om en god dag.

    SvarSlet
  4. Wow, hvor ser det hyggeligt ud! :)

    SvarSlet
  5. Hei. Det ser kjempekoselig ut. Tenk å sitte der med en kopp kaffe og bare prate hage. Håper dere får litt sol. Fin dag til deg.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlet
  6. Det ser da meget hyggeligt ud, ja virkeligt fint, faktisk :)

    SvarSlet
  7. Hej, hvor ser det hyggeligt ud. Du har gjort et stort arbejde. Jeg kan godt forstille mig, at gæsterne skal sidde der i timevis.

    SvarSlet
  8. Åh hvor har du fået det gjort det fin ,håber der kommer solskind både Lørdag og Søndag ,det fortjener i efter det store arbejde,i har lagt i jeres åben have, brødet er klar, vi ses.

    SvarSlet
  9. Hvor er det smukt, hvem der bare skulle være havegæst hos jer i weekenden :o)
    Nå ,jeg må hellere blive hjemme på sjælland den her weekend.
    Håber i får et par skønne dage med masser af sol og glade mennesker.
    Havehilsner fra Linda

    SvarSlet
  10. Det er nok klogt med en "plan B" hvis vejret bliver helt umuligt. Under alle omstændigheder plejer havefolk jo gerne at ville snakke, så det er der da en fin ramme til nu! Håber i får en dejlig Åben Have :)

    SvarSlet
  11. Hej Jeanette
    Opdækningen var præcist så flot og hyggelig som på billederne - ja faktisk endnu mere. Sikken et arbejde, du havde lagt i det. Tak også til din mor, der havde bagt en vældig lækker kringle - og andre kager. Haven havde meget, meget smukke bede og er virkelig et besøg værd. Sikke farvesammensætninger... Meget inspirerende. Der var bl.a. et par græsser, som jeg glæder mig til, at du skriver om på bloggen.
    Tak for den dejlig oplevelse i skønt solskinsvejr.
    Mange hilsener, Lisbeth

    SvarSlet
  12. Hej Jeannnet Lidt sent siger jeg tak for sidst (har netop fundet ud af at lægge en kommentar :-)) Det var en rigtig dejlig oplevelse at se din have in real life godt nok buldrede tordenen i det fjern men kagen smagte vidunderligt i den flotte garage vi kørte fra regnen og nåede at se på vores bede med ny inspiration og mål for 2018 så tusind tak for besøget og godt nyt haveår til dig knus Lene

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...