torsdag den 17. november 2016

Have inspiration fra Di Tuinen van Appeltern


Di Tuinen van Appeltern er Hollands største og måske smukkeste park, Her finder du over 200 temahaver fordelt på ca 23 hektar. En inspirations bombe indenfor have design og plante sammensætninger. 

Da jeg var i Holland i September besøgte vi parken, det var en varm sensommer dag og temperaturen sneg sig over middag op over de 30 grader. Heldigvis var der mange skygge rum i de forskellige tema haver, så det var nem at finde et godt sted til en drikkepause.
Her er virkelig inspiration for en hver smag, mine billeder er selvfølgelig præget af hvad jeg blev mest optaget af. Ikke så meget snak der er mange billeder, så her værsgo at lade dig inspirerer.























 Link til parkens hjemmeside her

2 kommentarer:

  1. Det må have været en dejlig oplevelse at besøge parken.Smukke fotos fra en forskelligartet have.Sikke mange rum i hver deres stil,men fælles for dem er en harmonisk og til tider farvestrålende beplantning.
    Tak for "turen"

    SvarSlet
  2. Tusind tak for turen, det er godt nok et spændende sted. Fine græsser har de også der, så jeg med stor interesse :)
    Dejligt med sådan en sommerreportage her i det sure novembervejr.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...