tirsdag den 12. februar 2013

En lille spurv er flyttet ind

Sidste år tapeserede jeg 2 vægge i gangen med tapet fra Ferm Living, jeg er rigtig glad for mit tapet, men det har været lidt svær at finde noget at hænge op på væggen. Tapetet er egentlig dekoration nok i sig selv, men jeg er nok ikke så god til bare væge, for jeg har længe haft et ønske om at hænge et eller andet op på væggen her ind til køkkenet. 
Jeg havde hørt at Hay Display boxene var ved at udgå, så jeg købte nogle ind, egentlig til at hænge på væggen i stuen, men jeg fik lyst til at hænge en i gangen også. Den passer perfekt til tapetet, den er let og gennemsigtig så tapetet kan ses igennem, det syntes jeg er rigtig fint. 
På UP messen forelsket jeg mig i Gunnar Flørning's lille spurv, den er så fin og passer perfekt ind herhjemmedet, hvor halvdelen af husstanden har en lille fritids ornitolog i maven. Heldigvis har firmaet Lucie Kaas sørget for at man igen kan købe dem i butikkerne, det er jeg rigtig glad for. Det samme firma som står også bag relanceringen af lotus skålen, det er vi vidst mange der er glad for også. 
Nu står den lille spurv i Hay boxen sammen med et af Andres Arhøj's spøgelser, og et par rådyr i messing fra gemmerne, en fin lille opstilling syntes jeg. 



7 kommentarer:

  1. Hello pretty little bird! :)

    SvarSlet
  2. Sejt tapet. Og super sød lille fugl :)

    SvarSlet
  3. Den er så fin den lille spurv og fin løsning i det hele taget med et så livligt tapet :-)

    SvarSlet
  4. Super fin spurv :-) Og Hay kassen er bare fin på væggen :-) Tak for sidst forresten, det var et dejligt blogtræf :-) Og endnu engang tak for dolie opskriften, jeg øver mig stadig på hækleriet :-) Kh Sanne

    SvarSlet
  5. Jeg er også bare solgt til den lille spurv - den er så fin!

    Jeg tror da vist også at jeg skal have fat i et par plexibokse, hvis de skal til at udgå..

    SvarSlet
  6. Hvor ser det bare fint ud, og passer så godt hos jer:-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...